Din digitala redovisningsbyrå

Lägg mer tid på att utveckla ert företag med hjälp av en redovisningsbyrå i världsklass. Moderna digitala lösningar utan administrativt krångel.

Lär dig allt om redovisning!

Anlita en redovisningsbyrå

Varför anlita en digital redovisningsbyrå? Är det inte bättre att behålla kontrollen själv?

Du kan vara trygg med att kontrollen över ditt företag fortfarande är din.  Genom att anlita en kvalificerad ekonomibyrå sparar du tid som du kan lägga på något helt annat.

Vi är 100% digitala vilket gör att du som företagare kan följa upp ditt företags resultat var du än befinner dig. Du behöver heller inte själv vara expert inom alla områden, expertisen finns hos våra auktoriserade redovisningskonsulter och specialister. 

Genom att anlita oss kan du känna dig trygg med att vi har koll på regler och lagar och hjälper dig och ditt företag att följa dessa och du behöver inte anställa extra personal. 

 

Tjänster vi erbjuder

Vi tillhandahåller olika tjänster inom ekonomi, du kan välja en helhetslösning, vilket innebär att vi blir din externa ekonomiavdelning, eller välja att använda oss för att förstärka delar av ditt ekonomiteam. Hos oss finns kompetensen tillgänglig varje dag året om. Ditt företag blir på så vis mindre sårbart.

Lönekonsulter som sitter i möte

Digital redovisning

Vi är en digital redovisningsbyrå vilket gör att du som företagare kan följa upp ditt företags resultat var du än befinner dig. Du behöver heller inte själv vara expert inom alla områden, expertisen finns hos våra auktoriserade redovisningskonsulter och specialister.

Lönehantering

Lönehantering är komplext. Det är mycket att hålla reda på för att säkerställa att dina anställda skall få ut rätt lön i rätt tid. Hos oss finns auktoriserade lönekosulter och specialister som besitter kompetensen ditt företag behöver.

Lär dig allt om redovisning!

Rådgivning

Vi tillhandahåller rådgivning inom flera områden, som till exempel frågor kring skatt och olika bolagsformer och kan bistå vid företagsförändringar såsom byte av bolagsform och nyemissioner.

Har du funderingar kring hur vi kan hjälpa just dig? Hör av dig på +46704241321 eller jonathan.lofberg@keeperab.se.

Cheeper

Dags för avlastning? Ett paket för dig som är ett enmans- eller fåmansbolag som vill lägga tid på allt annat än administration.

1600 kr/månad*
  • Löpande bokföring
  • Kundfaktura
  • Leverantörsfakturor
  • Momsdeklarationer
  • Kvitton & Utlägg
  • Ägarlöner
  • Arbetsgivardeklaration
  • Personlig kontakt

Tyvärr tar vi inte emot enskilda firmor

*Priset baseras på 5 st leverantörsfakturor, 15 st kvittoutlägg, 2 st ägarlöner

Premium

Perfekt lösning för dig som har fler händelser i bolaget och är mer än 2 anställda. Vi skräddarsyr efter er storlek och behov.

Från 3490 kr/månad
  • Löpande bokföring
  • Kundfaktura
  • Leverantörsfakturor
  • Momsdeklarationer
  • Kvitton & Utlägg
  • Rapportering
  • Lönehantering
  • Arbetsgivardeklaration
  • Personlig kontakt

Tyvärr tar vi inte emot enskilda firmor

**Tillägg: Bokslut samt eventuella
licenser i Fortnox.

Har du funderingar kring hur vi kan hjälpa just dig? Hör av dig på +46704241321 eller jonathan.lofberg@keeperab.se.

Rutiner & processer

Så funkar det

Genom digital hantering av händelserna så kan kundfakturor, leverantörsfakturor, kvitton och utlägg bokföras enkelt och effektivt. Vi gör även andra delar inom redovisningen så som rapportering, bokslut och deklarationer. Se nedan hur det fungerar hos oss.

Kundfakturor

Antingen skapar ni era kundfakturor själva eller så gör vi det åt er. Vi betalar fakturorna och skickar ut påminnelser vid behov.

Leverantörsfakturor

När nya fakturor har kommit in så får ni en notis i ert digitala flöde. Godkänn på ett klick – vi betalar och bokför åt er.

Kvitton och utlägg

Ni fotar era kvitton och reseräkningar genom en app i mobilen. Därefter attesterar ni och en rapport sammanställs och bokförs automatiskt.

Löner

Ni tidrapporterar för alla anställda enkelt i en app. Vi förbereder alla underlag, gör löneberäkningen och betalar ut lönerna.

Attestflöde

Ni attesterar betalfiler, fakturor och löner direkt i mobilen. Därefter ser vi till att alla betalningar går ut i tid.

Rapportering

Genom vår kundportal får ni visuella rapporter direkt i mobilen med viktiga nyckeltal att följa upp för just ert företag. Vi har även utökad rapportering för er under tillväxt.

Våra redovisningskonsulter

Personlig service med auktoriserade redovisningskonsulter

Hos oss får du tillgång till auktoriserade redovisningskonsulter som är specialister inom er bransch. Fördelen med att anlita en auktoriserad redovisningskonsult är att det fungerar som en kvalitetsstämpel och därmed upprätthåller en viss standard på redovisningen som utförs. Våra uppdrag är alltid tryggt bemannade med ett specialiserat team efter era behov.

Möt våra kunder

Glada och nöjda redovisningskunder

LEGALWORKS NORDIC AB

Keeper hanterar både den löpande redovisningen och lönerna för våra bolag, smidigt och flexibelt med kunniga, tillgängliga medarbetare. Vi är väldigt nöjda med valet av Keeper som partner, de kommer definitivt kunna stötta och växa med oss långsiktigt.
CFO
Mikaela Hegg

Relationsappen Sverige AB

Vi är mycket nöjda med Keeper som redovisningsbyrå! De har hjälpt oss med mer än vi först trodde att vi behövde. Vi upplever att de är mer än redovisningskonsulter då de även har gett oss användbara tips kring affärsutveckling. De har hjälpt oss att bena ut våra mål och coachar oss löpande hur vi kan nå målen. Mycket valuta för pengarna. / Relationsappen Sverige AB

VD Relationsappen Sverige AB

Epinova AB

Vi har en smidig hantering av vår ekonomi med kunniga kontaktpersoner som vi har byggt upp en relation med och som är lätta att komma i kontakt med. På toppen av detta så nyttjar vi även Keeper för viss rådgivning inom HR. Vill man ha ett snabbfotat bolag som är enkla att ha att göra med så är Keeper absolut rätt.
VD Epinova AB
Linus Ekström

Vanliga frågor och svar

Hur blir jag kund hos er?

Föredrar du personlig kontakt direkt så hör av dig till jonathan.lofberg@keeperab.se eller 087924500. Alternativ fyll i ett få en kostnadsfri offert formulär så återkommer vi till dig.

Du får en offert med fast månadspris enligt överenskommelser. Sedan sköter vårt onboardingteam resten så övergången blir smidig och enkel för dig som vill bli kund.

Vilka system använder ni?

Fortnox, Visma net, Capego och fastighetsystemet Real

Vilka bolagsformer hanterar ni?

Vi har expertis inom alla bolagsformer och välkomnar dig som är Aktiebolag, Handelsbolag, Kommanditbolag, Ekonomisk förening och Ideell förning.

Vilka banker har ni stöd för?

Danske bank, Handelsbanken, Nordea, SEB, Swedbank, Länsförsäkringar men vi stödjer även andra banker.

Får jag en personlig kontakt?

Hos oss får du alltid en personlig kontakt med ett team som är väl insatta i uppdragen. Detta gör att du alltid har tillgång till ett team oavsett semestertider eller vid sjukdom.