Din digitala bokföringsbyrå

Lägg mer tid på att utveckla ert företag med hjälp av en redovisningsbyrå i världsklass. Moderna digitala lösningar utan administrativt krångel.

Enkelt att bli kund

Vi hjälper er att byta bokföringsbyrå

Oavsett om ni byter från en annan bokföringsbyrå eller om ni har valt att flytta er interna ekonomiavdelning till oss så gör vi övergången smidig och krångelfri.

1

Kontakta oss

Tryck på kontakta oss och välj hur ni vill bli kontaktad. Vi hör av oss inom 24h och bokar ett första möte.

2

Offertmöte

Era behov kartläggs och vi presenterar den smartaste lösningen för ert företag till fast månadskostnad.

3

Avtal

Våra avtal är säkrade genom vår branschorganisation och signeras med mobilt bankId för samtliga parter.

4

Klart!

Välkommen till Keeper – nu har ni blivit kund hos branschens främsta byrå och fått ett härligt kvalificerat team.

Har du funderingar kring hur vi kan hjälpa just dig? Hör av dig på +46704241321 eller jonathan.lofberg@keeperab.se.

Tjänstebolag

Fast pris varje månad

För dig som är ett tjänstebolag och vill ha en anpassad lösning med personlig kontakt till fast pris.

  • Löpande bokföring
  • Kundfaktura
  • Leverantörsfakturor
  • Momsdeklarationer
  • Kvitton & Utlägg
  • Rapportering
  • Lönehantering
  • Arbetsgivardeklaration

Fastighetsbolag

Fast pris varje månad

För dig med fastighetsbolag, litet som stort. Få mångårig expertis inom er bransch till fast pris.

  • Löpande bokföring
  • Hyresavisering
  • Leverantörsfakturor
  • Momsdeklarationer
  • Kvitton & Utlägg
  • Rapportering
  • Lönehantering
  • Arbetsgivardeklaration

Annan verksamhet

Fast pris varje månad

För dig inom annan verksamhet som vill ha en skräddarsydd lösning efter behov.

  • Aktiebolag
  • Investmentbolag
  • Produktionsbolag
  • Ideella föreningar
  • Stiftelser
Har du funderingar kring hur vi kan hjälpa just dig? Hör av dig på +46704241321 eller jonathan.lofberg@keeperab.se.

Rutiner & processer

Så funkar det

Genom digital hantering av händelserna så kan kundfakturor, leverantörsfakturor, kvitton och utlägg bokföras enkelt och effektivt. Vi gör även andra delar inom redovisningen så som rapportering, bokslut och deklarationer. Se nedan hur det fungerar hos oss.

Kundfakturor

Antingen skapar ni era kundfakturor själva eller så gör vi det åt er. Vi betalar fakturorna och skickar ut påminnelser vid behov.

Leverantörsfakturor

När nya fakturor har kommit in så får ni en notis i ert digitala flöde. Godkänn på ett klick – vi betalar och bokför åt er.

Kvitton och utlägg

Ni fotar era kvitton och reseräkningar genom en app i mobilen. Därefter attesterar ni och en rapport sammanställs och bokförs automatiskt.

Löner

Ni tidrapporterar för alla anställda enkelt i en app. Vi förbereder alla underlag, gör löneberäkningen och betalar ut lönerna.

Attestflöde

Ni attesterar betalfiler, fakturor och löner direkt i mobilen. Därefter ser vi till att alla betalningar går ut i tid.

Rapportering

Genom vår kundportal får ni visuella rapporter direkt i mobilen med viktiga nyckeltal att följa upp för just ert företag. Vi har även utökad rapportering för er under tillväxt.

Spara tid med effektiva flöden

Digital bokföring

Vi är en 100% digital bokföringsbyrå där ni skickar in material och attesterar på ett knapptryck vart ni än befinner er. Resten sköter vi åt er, från löpande bokföring, betalningar, deklarationer till rapportering av viktiga nyckeltal. Vi är specialister inom bolagsformerna aktiebolag och ideella föreningar.

Några sitter och diskuterar vid datorer

Våra redovisningskonsulter

Personlig service med auktoriserade redovisningskonsulter

Hos oss får du tillgång till auktoriserade redovisningskonsulter som är specialister inom er bransch. Fördelen med att anlita en auktoriserad redovisningskonsult är att det fungerar som en kvalitetsstämpel och därmed upprätthåller en viss standard på redovisningen som utförs. Våra uppdrag är alltid tryggt bemannade med ett specialiserat team efter era behov.

Möt våra kunder

Glada och nöjda kunder

Mediafy

Vi känner lugn och trygghet i vår lönehantering. Vi kan lita på att det blir rätt gjort och det har även frigjort tid för CFO och HR chef som tidigare ansvarat för vår lönehantering. Det ger oss tid att fokusera på rätt sak, och att hålla tempo på vår tillväxtresa.
CFO
Mikaela Hegg

Relationsappen Sverige AB

Vi är mycket nöjda med Keeper som redovisningsbyrå! De har hjälpt oss med mer än vi först trodde att vi behövde. Vi upplever att de är mer än redovisningskonsulter då de även har gett oss användbara tips kring affärsutveckling. De har hjälpt oss att bena ut våra mål och coachar oss löpande hur vi kan nå målen. Mycket valuta för pengarna. / Relationsappen Sverige AB

VD Relationsappen Sverige AB

Epinova AB

Vi har en smidig hantering av vår ekonomi med kunniga kontaktpersoner som vi har byggt upp en relation med och som är lätta att komma i kontakt med. På toppen av detta så nyttjar vi även Keeper för viss rådgivning inom HR. Vill man ha ett snabbfotat bolag som är enkla att ha att göra med så är Keeper absolut rätt.
VD Epinova AB
Linus Ekström

Vanliga frågor och svar

Hur blir jag kund hos er?

Föredrar du personlig kontakt direkt så hör av dig till jonathan.lofberg@keeperab.se eller 087924500. Alternativ fyll i ett få en kostnadsfri offert formulär så återkommer vi till dig.

Du får en offert med fast månadspris enligt överenskommelser. Sedan sköter vårt onboardingteam resten så övergången blir smidig och enkel för dig som vill bli kund.

Vilka system använder ni?

Fortnox, Visma net, Capego och fastighetsystemet Real

Vilka bolagsformer hanterar ni?

Vi har expertis inom alla bolagsformer och välkomnar dig som är Aktiebolag, Handelsbolag, Kommanditbolag, Ekonomisk förening och Ideell förning.

Vilka banker har ni stöd för?

Danske bank, Handelsbanken, Nordea, SEB, Swedbank, Länsförsäkringar men vi stödjer även andra banker.

Får jag en personlig kontakt?

Hos oss får du alltid en personlig kontakt med ett team som är väl insatta i uppdragen. Detta gör att du alltid har tillgång till ett team oavsett semestertider eller vid sjukdom.