Lön – tryggt & tidseffektivt med auktoriserade lönekonsulter

Med automatiserad löneadministration så får ni ett effektivt flöde med tidrapportering och attest som ni sköter direkt i mobilen. Tidseffektivt och tryggt för er som arbetsgivare när ni enbart behöver attestera på ett knapptryck – våra auktoriserade löneadministratörer finns alltid nära tillhands och håller reda på lagar och regler åt er och ser till att era anställda alltid får rätt lön i rätt tid.

100% proffsig lönebyrå

På drygt en vecka togs lönerna över från oss, lön kördes och allt fungerade perfekt. Det är riktigt bra! Rekommenderar Keeper
– Vinoteket AB

En vanlig månad – så funkar det

Era anställda tidrapporterar enkelt i ett användarvänligt system som sedan skickas till våra löneadministratörer. Vi gör sedan en beräkning av lönen som ni får attestera innan vi lägger upp betalningen på banken. Ni har alltid er lön tillhanda den 25:e varje månad.

Tidrapportering

Du och dina anställda rapporterar er närvaro och frånvarotid enkelt i ett tidrapporteringssystem

Löneberäkning

Vi gör en löneberäkning på frånvaro, närvaro, semester med mera från underlaget ur er tidrapportering

Attest

Vi skickar er löneberäkning som er ansvarige attesterar. När ni godkänt så lägger vi upp betalning på banken.

Löneutbetalning

Vi betalar ut lönen till era anställda den 25:e varje månad där de får tillhörande lönespecifikation digitalt

Arbetsgivardeklaration

Som registrerad arbetsgivare behöver man redovisa utbetalda ersättningar, avdrag skatt och arbetsgivaravgifter. Vi gör det åt er varje månad.

Våra lönepaket

Lite hjälp, eller mycket? Eller vad sägs om att slippa tänka på löneadministration en enda dag till? Oavsett ditt behov så förenklar vi vardagen för dig som arbetsgivare med våra lönepaket. Alltid digitalt till fast månadspris med ett skräddarsytt team i ryggen.

Om Keeper

Vi är prisbelönta proaktiva rådgivare och konsulter med 30 års erfarenhet inom redovisning/lön som bär drivkraften att stötta våra kunder att bli effektiva och framgångsrika i sitt företagande.

Vanliga frågor och svar

Undrar du något mer gällande våra paket? Läs våra vanliga frågor och svar eller kontakta oss längst upp i högra hörnet så återkommer vi.

Välj kontakta oss så återkommer vi till dig inom 24h med en offert utefter dina önskemål och behov. Övergången till oss från din gamla byrå sköter vi.

Ingen fara, vi hjälper dig att hitta rätt. Tryck enbart på kontakta oss och fyll i dina kontaktuppgifter så hör vi av oss.

Vi hanterar era förmåner i bolaget enligt skatteverkets regler. Vid uppstart registrerar vi alla förmåner som finns i bolaget sen hanteras dom löpande i system och i arbetsgivardeklarationen.

Vid uppstartsmötet ber vi om att bli deklarationsombud för bolaget och då sköter vi deklarationen av arbetsgivaravgifter till Skatteverket löpande.

Vi har GDPR säkra sätt som vi delar dokument med dig som kund så inte känslig information skickas via mail.